נתניהו בריאיון ל'קול חי': "הציבור החרדי צריך להתעורר"

אייל ראובן 1 Comment on נתניהו בריאיון ל'קול חי': "הציבור החרדי צריך להתעורר"

ראש הממשלה לשעבר הפעיל שעון מעורר בשידור חי, ואמר כי המטרה היא "להעיר את ציבור החרדי. עורו עורו צאו להצביע. אם תמשיכו במצב שינה נתעורר לחלום בלהות"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יומיים לבחירות: ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), ואמר כי הוא מוטרד משום שמפת הגושים היא תיקו. "אני מוטרד מאוד לאור התיקו בן הגושים. המאזינים צריכים להבין שכל קול קובע. מי שיישאר בבית יקבל את לפיד, ליברמן, וקריב עם ממשלה שתעמיד את עולם התורה בסכנה, ותגרום לעליית מחירים, עליה בטרור ומדינה פלסטינית".

ביחס לשקד, אמר נתניהו: "איילת שקד שורפת מנדטים כי היא לא עוברת והצבעה עבורה זה לשרוף קולות הימין. בסקרים שלנו קרוב למנדט ממצביעי יהדות התורה מתכוונים להשאר בבית. צריכים לזכור שהישארות בבית זו הצבעה ללפיד, ליברמן, מתן כהנא וקריב. יום אחרי הבחירות תגידו לעצמכם למה נשארנו בבית? צאו להצביע ואל תתנו קולכם לליברמן".

ראש הממשלה לשעבר התחייב: "נשמור על הסטטוס קוו. ואני אצטרף ליו"ר ש"ס דרעי להביא לישיבת ממשלה הראשונה להוריד את המיסים שהעלה ליברמן לפגוע בציבור החרדי. הורדתי מסים בעבר ונשמח גם לבטל את המסים האלו".

"השבוע נקרא את פרשת לך לך", הזכיר. "אם רוצים שהממשלה הזו תלך הביתה ולומר לומר "לך לך" לליברמן, לפיד, כהנא, וקריב. צריכים לצאת ולהצביע".

יו"ר הליכוד תקף: "היום אנו יודעים מי מסית, מירב מיכאלי וברקוביץ. צריך לשים הכל בצד. וללכת להצביע. את התשובה ניתן להם בקלפי. אם לא הם יגיעו שוב לממשלה שתלויה באחים המוסלמים שמעודדת מחבלים, ושרת חינוך שמבטלת לימודי תנ"ך ותורה מתכנית הבגרות החיצונית ועלית מחירים".

עוד הדגיש נתניהו: "צריך ליכוד גדול משמעותית יותר מלפיד. שיש ליכוד גדול זה מבטל אפשרות שלפיד יקבל את הרכבת הממשלה. עם ליכוד גדול אני יוצא לארה"ב עם תשתית חזקה מתחתי, וגם רפורמות לסייע לציבור החרדי שארצה לבצע אוכל".

הוא הבהיר: "בן גביר, סמוטריץ ואריה דרעי, יהיו שרים בממשלתי. לא אקבל את הלחץ מארה"ב לגבי מינוי בן גביר לשר בממשלתי".

נתניהו הפעיל שעון מעורר בשידור חי, ואמר כי המטרה היא "להעיר את ציבור החרדי. עורו עורו צאו להצביע. אם תמשיכו במצב שינה נתעורר לחלום בלהות".

תשע שנים לפטירת מרן, ראש הממשלה לשעבר סיפר: "מרן זצ"ל חסר לי. באחת הפעמים שהגעתי אליו, היה שקוע בלימוד, בקשתי מהעוזר שלא יפריע לו בלימוד התורה. עמדתי שם 10 דקות והתבוננתי בהשתאות והתפעלות ממרן זצ"ל. הוא חסר לי אישית ולעם ישראל. אבל ישאר בזכרוננו ומורשתנו לנצח".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם היית משקיע אחוז בליברמן במקום האובססיה לבנט, מזמן היתה לך ממשלה.